EUR 38,60
Cantidad disponible: 1 disponibles
Añadir al carritoTapa blanda. Condición: Nuevo.
EUR 38,60
Cantidad disponible: 1 disponibles
Añadir al carritoRustica. Condición: Nuevo.
EUR 36,01
Cantidad disponible: 8 disponibles
Añadir al carritoCondición: Nuevo. COLECCIÓN: COOKING COOKING - COCINA GENERAL Y RECETAS | COCINA/COMIDAS Y BEBIDAS, ETC. | LIBROS DE COCINA DE COCINEROS FAMOSOS Y DE TELEVIS | RECETAS Y CURSOS DE COCINA.
Idioma: Catalán
Publicado por Librooks Barcelona S.L.L., 2022
ISBN 10: 8412460774 ISBN 13: 9788412460773
Librería: Agapea Libros, Malaga, MA, España
EUR 37,05
Cantidad disponible: 1 disponibles
Añadir al carritoCondición: New. Idioma/Language: Catalán. EL CELLER DE CAN ROCA - EL LLIBRE- Nova edició en format redux El best-seller dels germans Roca ara en un nou format redux millorat amb materials més resistents, menys pesats i més manejables. «Com millorar encara més un clàssic com El Celler de Can Roca?» Després de vendre més de 20. 000 exemplars i ser traduïda a 6 idiomes, a Librooks hem treballat a fons per poder llançar una nova edició de l'obra definitiva del Celler de Can Roca, amb uns acabats més lleugers i robusts i una impressió d'una qualitat encara més gran. Tot perquè cuiners professionals i aficionats puguin portar a casa seva la cuina d'un dels millors restaurants del món. En aquest llibre, els tres germans Roca, Joan, Josep i Jordi, expliquen en primera persona els secrets d'un restaurant que sempre s'ha caracteritzat per la cuina d'estil lliure, la capacitat innovadora i una enorme efervescència creativa generada en sintonia per tres caps pensants. Joan, al capdavant de la cuina salada, Jordi de les postres, i Josep dels vins i la sala. Al llarg de gairebé 500 pàgines, els germans Roca guien el lector a través de la seva història, la seva filosofia i les tècniques utilitzades a prop de 90 receptes. L'obra de referència d'El Celler es completa amb les il lustracions a tot color de les imatges dels prestigiosos fotògrafs David Ruano i Francesc Guillamet, amb el dietari Un dia a El Celler de l'escriptor Josep Maria Fonalleras i un catàleg raonat dels 245 plats més destacats de la història del Celler. *** Nota: Los envíos a España peninsular, Baleares y Canarias se realizan a través de mensajería urgente. No aceptamos pedidos con destino a Ceuta y Melilla.
Idioma: Catalán
Publicado por Librooks Barcelona S.L.L., 2022
ISBN 10: 8412460774 ISBN 13: 9788412460773
Librería: Kennys Bookshop and Art Galleries Ltd., Galway, GY, Irlanda
Original o primera edición
EUR 83,68
Cantidad disponible: 2 disponibles
Añadir al carritoCondición: New. 2022. 1st Edition. hardcover. . . . . .
Idioma: Catalán
Publicado por Librooks Barcelona S.L.L., 2022
ISBN 10: 8412460774 ISBN 13: 9788412460773
Librería: moluna, Greven, Alemania
EUR 52,60
Cantidad disponible: 1 disponibles
Añadir al carritoCondición: New.
Idioma: Catalán
Publicado por Librooks Barcelona S.L.L., 2022
ISBN 10: 8412460774 ISBN 13: 9788412460773
Librería: Kennys Bookstore, Olney, MD, Estados Unidos de America
EUR 103,19
Cantidad disponible: 2 disponibles
Añadir al carritoCondición: New. 2022. 1st Edition. hardcover. . . . . . Books ship from the US and Ireland.
Idioma: Catalán
Publicado por Librooks Barcelona S.L.L. Nov 2024, 2024
ISBN 10: 8412460774 ISBN 13: 9788412460773
Librería: AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Alemania
EUR 66,29
Cantidad disponible: 1 disponibles
Añadir al carritoTaschenbuch. Condición: Neu. Neuware - EL CELLER DE CAN ROCA - EL LLIBRE- Nova edició en format reduxEl best-seller dels germans Roca ara en un nou format redux millorat amb materials més resistents, menys pesats i més manejables.'Com millorar encara més un clàssic com El Celler de Can Roca ' Després de vendre més de 20.000 exemplars i ser traduïda a 6 idiomes, a Librooks hem treballat a fons per poder llançar una nova edició de l'obra definitiva del Celler de Can Roca, amb uns acabats més lleugers i robusts i una impressió d'una qualitat encara més gran. Tot perquè cuiners professionals i aficionats puguin portar a casa seva la cuina d'un dels millors restaurants del món.En aquest llibre, els tres germans Roca, Joan, Josep i Jordi, expliquen en primera persona els secrets d'un restaurant que sempre s'ha caracteritzat per la cuina d'estil lliure, la capacitat innovadora i una enorme efervescència creativa generada en sintonia per tres caps pensants. Joan, al capdavant de la cuina salada, Jordi de les postres, i Josep dels vins i la sala. Al llarg de gairebé 500 pàgines, els germans Roca guien el lector a través de la seva història, la seva filosofia i les tècniques utilitzades a prop de 90 receptes.L'obra de referència d'El Celler es completa amb les il lustracions a tot color de les imatges dels prestigiosos fotògrafs David Ruano i Francesc Guillamet, amb el dietari Un dia a El Celler de l'escriptor Josep Maria Fonalleras i un catàleg raonat dels 245 plats més destacats de la història del Celler.