El hòbbit
Tolkien, J.R.R.
Vendido por Imosver, PONTECALDELAS, PO, España
Vendedor de AbeBooks desde 15 de septiembre de 2015
Nuevos - Encuadernación de tapa blanda
Condición: Nuevo
Cantidad disponible: 17 disponibles
Añadir al carritoVendido por Imosver, PONTECALDELAS, PO, España
Vendedor de AbeBooks desde 15 de septiembre de 2015
Condición: Nuevo
Cantidad disponible: 17 disponibles
Añadir al carritoEl hòbbit, preludi d'El senyor dels anells, es va convertir en tot un clàssic des de la seva primera edició l'any 1937. Situada l'any 2941 de la Tercera Edat del Sol, la història del hòbbit Bilbo Saquet arrenca amb la recerca d#un tresor. Fins ara la vida del protagonista ha estat molt tranquil la i rutinària, però tot canviarà quan emprengui camí cap a terres estranyes. Amb la companyia del mag Gàndalf, un grup de nans i d'altres personatges que trobarà al llarg del recorregut, les aventures d'en Bilbo ens transporten al món imaginari que creà l'autor d'El senyor del anells. Ressenyes: «Una obra mestra impecable. » The Times «Tots aquells, joves i grans, que apreciïn una bona història d#aventures, exquisidament explicada, portaran El hòbbit al cor.» The New York Times Book Review.
N° de ref. del artículo 0010334005
Acompanya en Bilbo Saquet en una aventura plena de màgia, criatures fantàstiques i un anell misteriós...
Situada l'any 2941 de la Tercera Edat del Sol, la història del hòbbit Bilbo arrenca amb la recerca d´un tresor. Fins ara la vida del protagonista ha estat molt tranquil·la i rutinària, però tot canvia quan el mag Gàndalf el recluta perquè sigui el tretzè membre de la companyia de Thorin, una colla de nans originaris d'Èrebor, d'un quant temps ençà a l'exili des que una bèstia temible els va foragitar de casa seva.
És així, doncs, com en Bilbo es troba de cop i volta amb la que serà la seva gran aventura i emprèn un llarg viatge cap a terres ignotes amb l'objectiu d'ajudar els nans a recuperar allò que és seu. Pel camí, coneixerà criatures meravelloses i espantoses alhora, i fins i tot ensopegarà amb un anell màgic...
N'han dit:
«Una obra mestra impecable».
The Times
«Tots aquells, joves i grans, que apreciïn una bona història d’aventures, exquisidament explicada, portaran El hòbbit al cor».
The New York Times Book Review
«RellegirEl hòbbit ha sigut tota una revelació. Abans només el veia com un entrant del gran festí que és El senyor dels anells. Ara m'he adonat tot ell és un àpat perfectament equilibrat, d'aquells que et deixen ben satisfet i no pas atipat».
The New Yorker
«Aquesta és una aventura per a tota la vida. No us decebrà. Estar a l'altura d'El senyor dels anells no és gens fàcil, però aquest llibre ho aconsegueix».
The Guardian
«El hòbbit ha de ser llegit com una distracció, però no és sobrer que hi sapiguem veure la llavor guardada a les fosques en un cotó humit de la qual creixerà una mongetera literària gegantina, descomunal. En Frodo, el drac, Gòl·lum, els nans, Gàndalf..., l’existència de l’anell... Tot és a punt d’esclatar».
Francesc Parcerisas, el traductor, a Vilaweb
J.R.R. Tolkien (1892-1973) va néixer a Sud-àfrica, però a l’edat de tres anys va traslladar-se amb la seva família a Anglaterra, on va passar la major part de la seva vida. A banda de la seva llarga i distingida carrera acadèmica com a lingüista professor, principalment a la Universitat d’Oxford, és conegut per la seva extraordinària obra de ficció, on destaquen El Hòbbit, El Senyor dels Anells i El Silmaríl·ion. Actualment traduïdes a més de cinquanta llengües, les seves obres ja formen part l’imaginari de diverses generacions.
"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.
Ver la página web de la librería
Todos los libros ofrecidos son nuevos, y se envían en perfectas condiciones. Si no está satisfecho con su compra o nuestro servicio puede devolvernos su pedido hasta 30 días a partir de la fecha de compra. Los pedidos Nacionales se envían por transporte urgente y son entregados en 24/48 horas. Los envíos internacionales pueden tardar entre 3 y 5 días. Si desea devolver un libro, o realizar cualquier consulta, solo tiene que ponerse en contacto con nosotros, ese mismo día puede quedar resuelta.
Los gastos de envío están calculados sobre un peso estimado de 1 KG por libro. Si comprobamos que el peso real es demasiado grande, nos pondremos en contacto con usted para comunicarle que gasto de envío adicional es requerido. Las tarifas internacionales son validas para pedidos que no superen 2 kg. Los Envíos a España se Realizan un Través de Mensajería urgente y hacen referencia a España Peninsular y Baleares (Para los pedidos con destino Canarias, Ceuta o Melilla, nos pondremos en contacto con usted para comunicarle que gasto de envío adicional es requerido). Los pedidos pagados a través de Paypal o Reembolso se incrementaran en función del coste de dicho servicio. Lamentamos comunicar que los envíos a Reino Unido se han detenido temporalmente.