Idioma: Catalán
Publicado por Barcelona., 1932
Librería: TURCLUB LLIBRES I OBRES, Binissalem, PM, España
Original o primera edición
EUR 44,00
Cantidad disponible: 1 disponibles
Añadir al carritoEncuadernación de tapa dura. Condición: Bien. 1ª Edición. En Patufet. 1932. Tapa dura, tela editorial. 1482 pàgs. En Patufet fou una revista infantil il·lustrada, escrita en català, publicada a Barcelona entre 1904 i 1938. Posteriorment, entre 1968 i 1973, fou represa amb el nom de Patufet. Va tenir una gran popularitat, fins al punt que la paraula patufet es feia servir per a designar genèricament les revistes il·lustrades infantils, actualment anomenades còmics. Ha estat el setmanari en llengua catalana amb més tirada de la història, amb 65.000 exemplars i 325.000 lectors setmanals. Hi van participar figures de primer ordre entre els artistes i escriptors del país: de modernistes com Apel·les Mestres, a noucentistes com Carles Riba o López Picó. Molts dels creadors van abocar-se a donar uns models literaris i artístics que ajudessin les criatures catalanes a trobar un camí.
EUR 15,00
Cantidad disponible: 1 disponibles
Añadir al carritoBarcelona, 1927. 20x15 cm.192 p. Ilustr. b/n. y color. Colaboran los ilustradores Llaverías, Bécquer, Mallol, Junceda, Abel, Batllori Jofré, Tapias, Martí Bas, Moreno, Prats, Aragonés, Grau Sala, Figuerola, Xirinius, etc. Pérdida de cubiertas. Primera edición. (Ref. N. 600-C).
EUR 30,00
Cantidad disponible: 1 disponibles
Añadir al carrito. Rústica editorial. Condición: Aceptable. Any 29, núm. 1448-1500. 1932 Tipografia Danyans y Fraguas 15 p. per número 1432 p.; 16x21 cm.; il.lustrat en b/n i color dibuixos. Dirigida i fundada per Aureli Capmany i a partir de 1918, per Josep Ma. Folch i Torres. il lustradors: Junceda, Cornet, Llaverias, etc.
EUR 125,00
Cantidad disponible: 1 disponibles
Añadir al carrito