EL LABERINT DE LA FELICITAT

ROVIRA CELMA, ÁLEX; MIRALLES CONTIJOCH, FRANCESC

ISBN 10: 8496767396 ISBN 13: 9788496767393
Editorial: NOW BOOKS, 2007
Nuevos Cartoné

Librería: Librerias Prometeo y Proteo, Malaga, MA, España Calificación del vendedor: 3 de 5 estrellas Valoración 3 estrellas, Más información sobre las valoraciones de los vendedores

Vendedor de AbeBooks desde 17 de noviembre de 2021

Este libro no está disponible en este momento. Puede ver algunos ejemplares similares a continuación.

Descripción

Descripción:

Aquesta és la història dalgú que ho havia perdut tot, i es va trobar a si mateix -el seu tresor més preuat- en el centre del laberint. . Aquest llibre té dues ales, com la Papallona de la Llum, i no sha posat a les teves mans per casualitat. . Depèn de tu que segueixi volant per mostrar a qui ho necessiti el camí cap al centre del laberint. N° de ref. del artículo 890836

Denunciar este artículo

Sinopsis:

Aquesta és la história d'algú que ho havia perdut tot, i es va trobar a si mateix -el seu tresor més preuat- en el centre del laberint. Aquest llibre té dues ales, com la Papallona de la Llum, i no s'ha posat a les teves mans per casualitat. Depén de tu que segueixi volant per mostrar a qui ho necessiti el camí cap al centre del laberint. Alex Rovira és coautor del best-seller La bona sort i autor de La brúixola interior i Els set poders, que han obtingut un gran éxit internacional. A banda de col·laborar setmanalment a la cadena SER i fer conferéncies arreu del món, escriu articles d'opinió per a El País Semanal. Francesc Miralles és especialista en llibres d'autoajuda i autor de la novel·la inspiradora amor en minúsucula i del thriller El Quart Reich. Escriu articles sobre espiritualitat a les revistes Integral i CuerpoMente.

Acerca del autor: Àlex Rovira és coautor del best-seller La bona sort i autor de La brúixola interior i Els set poders, que han obtingut un gran èxit internacional. A banda de col·laborar setmanalment a la cadena SER i fer conferències arreu del món, escriu articles d'opinió per a El País Semanal. Francesc Miralles és especialista en llibres d'autoajuda i autor de la novel·la inspiradora amor en minúsucula i del thriller El Quart Reich. Escriu articles sobre espiritualitat a les revistes Integral i CuerpoMente.

"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.

Detalles bibliográficos

Título: EL LABERINT DE LA FELICITAT
Editorial: NOW BOOKS
Año de publicación: 2007
Encuadernación: Cartoné
Condición: New
Condición de la sobrecubierta: Nuevo
Edición: 01.
Tipo de libro: LIBRO

Los mejores resultados en AbeBooks