L'any 1230, mentre s'aixeca la majestuosa catedral de Lleida, arriben a la vila el ballester Galceran de Chia, executor dels funestos desitjos del rei Jaume I, i el metge jueu Leví Ben Yehiel, expulsat del call de Toledo. Aviat es veuran immersos en la trama dels assassinats d'unes nenes jueves, raptades de la Cuirassa, el barri hebreu de la ciutat. Amb l'ajut de l'anciá Ramon de Larida, intentaran esbrinar la identitat del botxí i el perqué d'uns actes que semblen regits pels secrets de la cábala i de l'alquímia. Una apassionant novel·la d'acció que ens descobreix el món de les aljames jueves a l'Edat Mitjana.
"Sinopsis" puede pertenecer a otra edición de este libro.
Quim Garcia Albero. Lleida, 1966. Professor de Llengua i literatura, és coautor de la novel·la policíaca La Virgen de los Sicarios (2005) i autor de les novel·les històriques El Caballero Insomne (2008) i El mur d’Indíbil (2009). Com a cantautor, amb el nom artístic “Conde Boira”, ha editat quatre treballs discogràfics: l’homònim Conde Boira, Novia de calendario, La memoria de los dedos i Inviernos del lobo estepario.
"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.
EUR 58,49 gastos de envío desde España a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envíoEUR 12,77 gastos de envío desde España a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envíoLibrería: AG Library, Malaga, España
Condición: New. Idioma/Language: Catalán. L'any 1230, mentre s'aixeca la majestuosa catedral de Lleida, arriben a la vila el ballester Galceran de Chia, executor dels funestos desitjos del rei Jaume I, i el metge jueu Leví Ben Yehiel, expulsat del call de Toledo. Aviat es veuran immersos en la trama dels assassinats d'unes nenes jueves, raptades de la Cuirassa, el barri hebreu de la ciutat. Amb l'ajut de l'ancià Ramon de Larida, intentaran esbrinar la identitat del botxí i el perquè d'uns actes que semblen regits pels secrets de la càbala i de l'alquímia. Una apassionant novel la d'acció que ens descobreix el món de les aljames jueves a l'Edat Mitjana. *** Nota: Los envíos a España peninsular, Baleares y Canarias se realizan a través de mensajería urgente. No aceptamos pedidos con destino a Ceuta y Melilla. Nº de ref. del artículo: 7517466
Cantidad disponible: 1 disponibles
Librería: Imosver, PONTECALDELAS, España
Condición: Nuevo. L'any 1230, mentre s'aixeca la majestuosa catedral de Lleida, arriben a la vila el ballester Galceran de Chia, executor dels funestos desitjos del rei Jaume I, i el metge jueu Leví Ben Yehiel, expulsat del call de Toledo. Aviat es veuran immersos en la trama dels assassinats d'unes nenes jueves, raptades de la Cuirassa, el barri hebreu de la ciutat. Amb l'ajut de l'anciá Ramon de Larida, intentaran esbrinar la identitat del botxí i el perqué d'uns actes que semblen regits pels secrets de la cábala i de l'alquímia. Una apassionant novel la d'acció que ens descobreix el món de les aljames jueves a l'Edat Mitjana. Nº de ref. del artículo: 0010002690
Cantidad disponible: 1 disponibles
Librería: OM Books, Sevilla, SE, España
Condición: usado- bueno. Nº de ref. del artículo: 9788499752679
Cantidad disponible: 1 disponibles
Librería: Zilis Select Books, Madrid, M, España
Encuadernación de tapa blanda. Condición: Aceptable. 01/09/2012. Nº de ref. del artículo: 979003574
Cantidad disponible: 1 disponibles