«Les multituds» manté de forma exemplar la seva modernitat. No tant per l'estil de Casellas (vigorós, distorsionant, volgudament aspre i suggerent) com per la temàtica de les narracons: la massa d'individus anònims enfrontada a l'home i a l'artista. Per a Casellas, la multitud és un organisme nou que esborra i suplanta els sentiments i les idees dels individus que la formen. Al costat d'això, Casellas desplega una crítica ferotge de la seva societat; diu Jordi Castellanos en la introducció: «Casellas plasma situacions de desigualtat i d'explotació; el centralisme, el caciquisme [...]; la demagògia i la capitalització dels mites "nacionals" per part de la burgesia; les repressions que porta a terme la força pública; el fenomen, nou aleshores, de la immigració...». RAIMON CASELLAS Nascut a Barcelona el 1855, va enir un paper decisiu com a teòric i divulgador del Modernisme, tant en la seva feina de crític d'art com de periodista. «Els sots feréstecs» (1901) és considerada la primera novel·la modernista i Casellas hi planteja el fracàs d'artistes i intel·lectuals en l'intent de regenerar la societat. Posteriorment va publicar dos llibres de narracions: «Les multituds» (1906), onze contes d'una gran unitat temàtica i d'estil, i «Llibre d'històries» (1909). Va suïcidar-se a Sant Joan de les Abadesses el 1910.
"Sinopsis" puede pertenecer a otra edición de este libro.
Nascut a Barcelona el 1855, va tenir un paper decisiu com a teòric i divulgador del Modernisme, tant en la seva feina de crític d'art com de periodista. _Els sots feréstecs_ (1901) és considerada la primera novel·la modernista i Casellas hi planteja el fracàs d'artistes i intel·lectuals en l'intent de regenerar la societat. Posteriorment va publicar dos llibres de narracions: Les multituds (1906), onze contes d'una gran unitat temàtica i d'estil, i _Llibre d'històries_ (1909). Va suïcidar-se a Sant Joan de les Abadesses el 1910.
"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.
Librería: Hamelyn, Madrid, M, España
Condición: Bueno. : «Les multituds» de Raimon Casellas es presenta como una obra moderna que explora la temática de la masa de individuos anónimos enfrentada al hombre y al artista. Casellas critica la sociedad, mostrando situaciones de desigualdad y explotación, el centralismo, el caciquismo, la demagogia y la capitalización de los mitos 'nacionales' por parte de la burguesía, las represiones llevadas a cabo por la fuerza pública y el fenómeno de la inmigración. La obra consta de once cuentos con una gran unidad temática y de estilo. EAN: 9788488811943 Tipo: Libros Categoría: Literatura y Ficción Título: Les multituds Autor: Raimon Casellas Editorial: Angle Editorial Idioma: ca Páginas: 272 Formato: tapa blanda. Nº de ref. del artículo: Happ-2025-05-08-2547a876
Cantidad disponible: 1 disponibles
Librería: Ammareal, Morangis, Francia
Softcover. Condición: Bon. Traces de pliures sur la couverture. Légères traces d'usure sur la couverture. Ammareal reverse jusqu'à 15% du prix net de cet article à des organisations caritatives. ENGLISH DESCRIPTION Book Condition: Used, Good. Traces of creases on the cover. Slight signs of wear on the cover. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations. Nº de ref. del artículo: F-023-517
Cantidad disponible: 1 disponibles