La poesia de Joan Maragall assenyala l'inici de la modernitat en la literatura catalana; a més, gràcies a la popularitat d'una colla de poemes, és un punt de referència permanent en la memòria del país. De raons per rellegir aquesta poesia, doncs, no en falten. I la manera idònia de fer-ho és amb aquest volum, en què dos dels especialistes que treballen en la nova edició de l'obra completa de Maragall han reunit per primera vegada tota la seva producció poètica original. A més dels cinc llibres publicats en vida de l'autor -Poesies (1895), Visions & Cants (1900), Les disperses (1904), Enllà (1906) i Seqüències (1911)-, s'hi inclouen tots els poemes esparsos (agrupats en tres seccions: 1896-1905, 1906-1911 i poemes no datats), i també l'obra dramàtica en vers Nausica, que va quedar inèdita a la mort del poeta.
"Sinopsis" puede pertenecer a otra edición de este libro.
Joan Maragall (1860-1911) va ser un dels representants més significats del Modernisme, d'una incidència cabdal en la vida artística i cultural catalana de finals del segle XIX i començaments del XX. Com a poeta, representa una fita molt important: en ell culmina la tradició de la Renaixença, en certs aspectes, mentre que en altres inaugura clarament la poesia moderna. Maragall va ser també un notable periodista i autor d'assaigs de gran interès ideològic, cultural i polític.
"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.
EUR 60,00 gastos de envío desde España a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envíoLibrería: RecicLibros, Madrid, M, España
Condición: Bien. Gracias, su compra ayuda a financiar programas para combatir el analfabetismo. Nº de ref. del artículo: 6433202501103AED19788499302
Cantidad disponible: 1 disponibles