L'art de la vida: De la vida com a obra d art (Contextos)

3,73 valoración promedio
( 261 valoraciones por Goodreads )
 
9788449322136: L'art de la vida: De la vida com a obra d art (Contextos)
Ver todas las copias de esta edición ISBN.
 
 
Reseña del editor:

En la nostra societat individualitzada tots som artistes de la vida, ja sigui per elecció pròpia o per imperatiu social. I això és així ho creiem o no, ens agradi o no. La societat espera de nosaltres que dediquem els nostres recursos i capacitats a donar sentit i direcció a les nostres vides, tot i que, per a aconseguir-ho, no tinguem els estris ni els materials dels que sí disposen els artistes en el seu estudi per a concebre i executar la seva obra. I som lloats o censurats en funció dels resultats que n’ obtinguem, pel que hem aconseguit o no, per allò que vam guanyar o perdre. En aquesta nova obra, Zygmunt Bauman ens dóna una brillant descripció de les condicions en les que escollim com volem viure i de les limitacions que s’imposen a l’ elecció del nostre projecte de vida. I no menys important, ens ofereix un estudi sobre com la nostra societat, la societat líquida individualitzada de consumidors, influeix (però no determina) la manera en que construïm i expliquem les nostres trajectòries vitals.

Biografía del autor:

Zygmunt Bauman, (Polonia, 1925 – Leeds, 2017) premio Príncipe de Asturias de Comunicación y Humanidades junto a Alain Touraine en 2010, fue catedrático emérito de Sociología de la Universidad de Varsovia. Su carrera académica lo llevó a ejercer la docencia en las universidades de Leeds, Tel Aviv, The London School of Economics, entre otras. Desde sus inicios en la década de 1970, su visión de la sociología ha reivindicado para esta disciplina un papel menos descriptivo y más reflexivo. Sus aportaciones a la conceptualización de la posmodernidad, a la que él denomina «modernidad líquida» han sido plasmadas en diversos ensayos que le valieron el reconocimiento internacional.

"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.

(Ningún ejemplar disponible)

Buscar:



Crear una petición

Si conoce el autor y el título del libro pero no lo encuentra en IberLibro, nosotros podemos buscarlo por usted e informarle por e-mail en cuanto el libro esté disponible en nuestras páginas web.

Crear una petición